یزد - مسئول عتبات حج و زیارت یزد گفت: ثبت‌نام اعزام به عتبات ویژه عاشورا و تاسوعای حسینی در این استان،‌ آغاز شده و در پنج ماه نخست امسال بیش از ۷ هزار نفر از یزد به عتبات عراق اعزام شدند.

ثبت‌نام اعزام به عتبات ویژه عاشورا و تاسوعای حسینی در استان یزد آغازشد

به گزارش قدس آنلاین، سیدعلی‌محمد حسینی‌پور با اشاره به آغاز ثبت‌نام متقاضیان سفر به عتبات و عالیات ویژه تاسوعا و عاشورای حسینی، اظهار داشت:‌ متقاضیان یزدی می‌توانند برای اعزام‌ در بازه زمانی ۳۰ شهریور تا ششم آبان ماه امسال به سایت www.atabat.org.ir  مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در کاروان‌های عتبات استان یزد اقدام کنند .

وی در مورد فرآیند افراد جدید الورود به سامانه ثبت نام عتبات استان یزد،‌افزود:‌ کسانی که برای نخستین بار قصد نام نویسی در سامانه را دارند قبل از هر کاری باید هویت خود را به عنوان کاربر جدید سامانه ثبت کنند.

حسینی‌پورتصریح کرد: ثبت تمام اطلاعات فردی خود و همسفران برای ثبت نام در سامانه عتبات استان یزد ضروری بوده و ثبت‌نام برای اعزام به مراسم اربعین حسینی از اول شهریور ماه آغاز شده و همچنان ادامه دارد .

وی  خاطرنشان ساخت: در پنج ماهه نخست امسال هفت هزار و ۷۲۵ زائر در قالب ۱۲۴کاروان به حرمین شریف در کشور عراق اعزام شدند و از تعداد کل کاروان‌های اعزامی از استان یزد به عتبات و عالیات عراق ۱۰۹کاروان هوایی و ۱۵ کاروان زمینی اعزام شدند .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.